Let’s read

Τίτλος δράσης/προγράμματος
Let’s read
Κατηγορία δράσης/προγράμματος
Πολιτιστικών
Περιγραφή δράσης/Προγράμματος
Στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας μέσα από Λογοτεχνικά κείμενα σε δύο τμήματα της ΣΤ τάξης του 3ου  Πρότυπου Πειραματικού Δημ. Σχ. Ευόσμου, οι μαθητές θα λάβουν μέρος σε ένα μαραθώνιο ανάγνωσης Αγγλικών Λογοτεχνικών βιβλίων που θα δανείζονται από τη βιβλιοθήκη του σχολείου.
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί
ΚΑΪΚΤΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ ΧΡΥΣΑ
Αριθμός Συμμετεχόντων παιδιών (αγόρια-κορίτσια) / τάξη
30 μαθητές.
Προβλεπόμενες επισκέψεις/Συνεργασίες με φορείς κλπ.
Στόχοι
• Να αυξήσουν οι μαθητές την έκθεση τους στην Αγγλική Γλώσσα και το ενδιαφέρον τους για την Αγγλική Λογοτεχνία.
• Να διευρύνουν το λεξιλόγιό τους, καθώς και να βελτιώσουν την ικανότητά τους να επικοινωνούν στην Αγγλική Γλώσσα, τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό λόγο, με ευκρίνεια αλλά και δημιουργικότητα.
• Να αυξηθεί η αυτοεκτίμηση τους αναφορικά στο τι μπορούν να καταφέρουν στην Αγγλική Γλώσσα.
Διαδικασία
Οι εκπαιδευτικοί Αγγλικής Γλώσσας παροτρύνουν τους μαθητές να επιλέξουν οι ίδιοι τα βιβλία που αυτοί θέλουν να διαβάσουν. Οι μαθητές για κάθε βιβλίο που θα διαβάζουν θα κατέγραφαν σε χαρτάκια καινούργιες λέξεις ή φράσεις τις οποίες στη συνέχεια θα μοιράζουν στους συμμαθητές τους. Αυτοί με τη σειρά τους θα πρέπει να μαντέψουν τη σημασία τους, πως χρησιμοποιούνταν μέσα στο κείμενο αλλά και ολόκληρη την πλοκή του βιβλίου. Τα χαρτάκια αυτά θα αναρτηθούν στον τοίχο της τάξης και χρησιμοποιηθούν σαν μελλοντική
τράπεζα λεξιλογίου. Τέλος ο κάθε μαθητής θα δημιουργήσει  από ένα ppt με την αγαπημένη του ιστορία προσφέροντας ένα διαφορετικό τέλος σε αυτή.
Αποτελέσματα
Οι μαθητές θα αυξήσουν το ενδιαφέρον τους για την Αγγλική Λογοτεχνία. Θα διευρύνουν το λεξιλόγιό τους, καθώς και Θα βελτιώσουν την ικανότητά τους να επικοινωνούν στην Αγγλική Γλώσσα, τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό λόγο, με ευκρίνεια αλλά και δημιουργικότητα. Τέλος, θα εκφράσουν τις καλλιτεχνικές τους ευαισθησίες μέσα από τη συγγραφή. Οι μαθητές που στην αρχή της σχολικής χρονιάς έχουν δυσκολία στο γραπτό λόγο, θα παρουσιάσουν σημαντική βελτίωση στο τέλος της χρονιάς.
Παραδοτέα
Συνθετικές δημιουργικές εργασίες (δημιουργία ιστοριών).