Επιμορφώσεις

Σχολικό έτος 2011-12:

  • § «Πολιτισμική ετερότητα κι εκπαίδευση στ’ ανθρώπινα δικαιώματα»,  Β. Πλίογκου, Δρ. Επιστημών της Αγωγής,
  • § «Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες και παιδιά με Νοητική Ανεπάρκεια», Θ. Μιχαηλίδου, Ψυχοπαιδαγωγός.
  • § «Η τεχνική της συλλογικής επαναδιατύπωσης του γραπτού λόγου των μαθητών για τη βελτίωσή του»,  καθηγητής Σ. Χατζησαββίδης,
  • § «Διαχείριση της σχολικής τάξης»,  Α. Γρηγοριάδης Λέκτορας ΑΠΘ.
  • § 3.30-3-12 ενδοσχολική επιμόρφωση
  • § «Νέα Αναλυτικά Προγράμματα- Εφαρμογή Μαθημάτων» , Α. Κόπτσης,
  • § «Φιλαναγνωσία» Ε .Αρζανίδου,
  • § «Ανίχνευση κι αντιμετώπιση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες- χρήση λογισμικού ανίχνευσης» Παπαδοπούλου Β ΚΕΔΔΥ,
  • § «Προβλήματα Συμπεριφοράς» κ Μητσοπούλου ψυχολόγος.

 

Σχολικό έτος 2013-14, εισηγητές εκπαιδευτικοί του σχολείου, (αρ. πρ. 460/17-10-13 περιφερειακή δ/νση & σχολικό σύμβουλο).

  1. Moodle (Modular Object Oriented Developmental Learning Environment) εισηγητής ΠΕ20
  2. Πληροφορική στην Εκπαίδευση: (εξ αποστάσεως)   εισηγήτρια ΠΕ70
  3. Τ.Π.Ε. και διδακτική πράξη εισηγητής ΠΕ70
  • Ιανουάριος – Ιούνιος 2013, «Η χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των μαθημάτων του Δημοτικού σχολείου», επιμορφωτές εκπαιδευτικοί ΠΕ70, ΠΕ20, που υπηρετούν στο σχολείο.  (αρ. πρ.21/10-1-13, περιφερειακή δ/νση &σχολικό σύμβουλο)
  • Πρόγραμμα Διάπολις σε συνεργασία με το ΑΠΘ: «Δημιουργία και εφαρμογή κανονισμού για την πρόληψη προβλημάτων συμπεριφοράς στην αυλή του σχολείου», Υπεύθυνη καθηγήτρια Παπαναούμ  Ζ.

 

Σχολικό έτος 2014-15, ενδοσχολική επιμόρφωση σύμφωνα με το 156263/Γ2/30-09-2014 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΑΙΘ, στo πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΠΕΔΒΜ) (υποβλήθηκε):

 

Διασχολική επιμόρφωση εξ αποστάσεως, για εκπαιδευτικούς Πειραματικών σχολείων, εισηγητής εκπαιδευτικός σχολείου, (αρ. πρ. 422/30-9-14, ΔΕΠΠΣ)

  1. «Σχολικός κήπος»,  εξ αποστάσεως έξι εβδομάδες, εισηγητής ΠΕ70,
  2. «Πληροφορική στην εκπαίδευση Ι, Web 2», εξ αποστάσεως, δώδεκα εβδομάδες, εισηγητής ΠΕ70.