Διαδραστικό Περιβαλλοντικό Παραμύθι – Γ’ τάξη

Normal
0

false
false
false

EL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Κανονικός πίνακας”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}

Εκπαιδευτικοί: Μαρία Κουκλατζίδου    Γεωργία-Μαρία Βαΐτση               

 

Υποθέματα: Περιβάλλον, Ανακύκλωση, Τεχνολογία

 

Χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του Προγράμματος (2-6 μήνες):    6 μήνες

 

Από  Ιανουάριο2014έως  Ιούνιο 2014

 

Σκοπός του Προγράμματος

 

Η ευαισθητοποίηση των μαθητών/-τριων στο περιβαλλοντικό θέμα της ανακύκλωσης, μέσα από τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας.

 

Στόχοι του Προγράμματος

 

Εκτός των γενικών συναισθηματικών και ψυχοκινητικών στόχων που επιτυγχάνονται μέσω των δραστηριοτήτων (βιωματική εκπ/ση) και του τρόπου υλοποίησης  (σύγχρονες – εναλλακτικές εκπαιδευτικές μέθοδοι κλπ) των ειδικών προγραμμάτων που θα υλοποιήσουν τα σχολεία, οι στόχοι του προγράμματος είναι:

 

1.Η εις βάθος ενασχόληση με το ζήτημα της ανακύκλωσης

 

2.Η ευαισθητοποίηση σε αυθεντικά περιβαλλοντικά ζητήματα

 

3.Η απενοχοποίηση της τεχνολογίας ως υπεύθυνης για την κλιματική αλλαγή και η ανάδειξή της ως απαραίτητου εργαλείου για την αειφορική διαχείριση του περιβάλλοντος.

 

4.Η Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και την προσωπική ζωή, ως μέσου για την ελαχιστοποίηση της σπατάλης φυσικών πόρων (ελαχιστοποίηση προσωπικού οικολογικού αποτυπώματος).

 

5.Η καλλιέργεια θετικών στάσεων απέναντι στην τεχνολογία

 

Ανάλυση περιεχομένου – Στάδια υλοποίησης

 

Οι μαθητές/-τριες χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες θα ενημερωθούν σε θέματα που άπτονται της Ανακύκλωσης. Μέσα από σχεδιασμένες δραστηριότητες (τεχνολογικές και μη) θα επιχειρήσουν να αναδείξουν το πρόβλημα της ανακύκλωσης με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός διαδραστικού περιβαλλοντικού παραμυθιού που θα πραγματεύεται το θέμα της ανακύκλωσης.

 

Μεθοδολογία

 

Ομαδοσυνεργατική, Project, Βιωματική

 

Προβλεπόμενες συνεργασίες με φορείς και άτομα

 

1)   Με το ΚΠΕ Κέρκυρας (δίκτυο Αειφορικής Τεχνολογίας)

 

2)Με την κυρία Γκουντούμα Μαρία, καθηγήτρια Αγγλικών ΠΕ06, Μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής ΚΠΕ Κέρκυρας, Μέλος της Π. Ο. του ΚΠΕ Μακρινίτσας Πηλίου

 

3)Με εικονογράφο-συγγραφέα παραμυθιών

 

Πιθανά πεδία σύνδεσης με το Αναλυτικό Πρόγραμμα

 

Με το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος: Ενότητα 4, Κεφάλαιο 2 «Ενδιαφερόμαστε για το περιβάλλον»

 

Με το μάθημα της Γλώσσας: Ενότητα 3, «Τα χαρτιά ανακυκλώνονται»

800×600

Μαρία Κουκλατζίδου

70

ΝΑΙ

Γ2

24

11

13

Γεωργία-Μαρία Βαΐτση

16

ΟΧΙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πράξη ανάθεσης του Συλλόγου Διδασκόντων & Διδασκουσών

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

 

 

 

 


Γ. Στοιχεία Περιβαλλοντικού Προγράμματος  

Τίτλος του Περιβαλλοντικού Προγράμματος

 

 

 

Διαδραστικό Περιβαλλοντικό Παραμύθι

Υποθέματα

 

Περιβάλλον

Ανακύκλωση

Τεχνολογία

 

 

Θεματολογία στην οποία εντάσσεται

(Υπογραμμίστε το κατάλληλο λήμμα ή προτείνετε ένα νέο)

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

 

 

Χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του Προγράμματος (2-6 μήνες):    6 μήνες

Από             Ιανουάριος  2014                                  έως  Ιούνιος 2014

Αριθμός εκπαιδευτικών επισκέψεων της ομάδας: 0

Αριθμός επισκέψεων ειδικών στο σχολείο: 1-2

 

Σκοπός του Προγράμματος

Η ευαισθητοποίηση των μαθητών/-τριων στο περιβαλλοντικό θέμα της ανακύκλωσης, μέσα από τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας.

Στόχοι του Προγράμματος

 

Εκτός των γενικών συναισθηματικών και ψυχοκινητικών στόχων που επιτυγχάνονται μέσω των δραστηριοτήτων (βιωματική εκπ/ση) και του τρόπου υλοποίησης  (σύγχρονες – εναλλακτικές εκπαιδευτικές μέθοδοι κλπ) των ειδικών προγραμμάτων που θα υλοποιήσουν τα σχολεία, οι στόχοι του προγράμματος είναι:

  1. Η εις βάθος ενασχόληση με το ζήτημα της ανακύκλωσης
  2. Η ευαισθητοποίηση σε αυθεντικά περιβαλλοντικά ζητήματα
  3. Η απενοχοποίηση της τεχνολογίας ως υπεύθυνης για την κλιματική αλλαγή και η ανάδειξή της ως απαραίτητου εργαλείου για την αειφορική διαχείριση του περιβάλλοντος.
  4. Η Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και την προσωπική ζωή, ως μέσου για την ελαχιστοποίηση της σπατάλης φυσικών πόρων (ελαχιστοποίηση προσωπικού οικολογικού αποτυπώματος).
  5. Η καλλιέργεια θετικών στάσεων απέναντι στην τεχνολογία

Ανάλυση περιεχομένου – Στάδια υλοποίησης (Συνοπτική περιγραφή)

 

Οι μαθητές/-τριες χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες θα ενημερωθούν σε θέματα που άπτονται της Ανακύκλωσης. Μέσα από σχεδιασμένες δραστηριότητες (τεχνολογικές και μη) θα επιχειρήσουν να αναδείξουν το πρόβλημα της ανακύκλωσης με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός διαδραστικού περιβαλλοντικού παραμυθιού που θα πραγματεύεται το θέμα της ανακύκλωσης.

Μεθοδολογία

Ομαδοσυνεργατική, Project, Βιωματική

Προβλεπόμενες συνεργασίες με φορείς και άτομα

1)      Με το ΚΠΕ Κέρκυρας (δίκτυο Αειφορικής Τεχνολογίας)

2)      Με την κυρία Γκουντούμα Μαρία, καθηγήτρια Αγγλικών ΠΕ06, Μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής ΚΠΕ Κέρκυρας, Μέλος της Π. Ο. του ΚΠΕ Μακρινίτσας Πηλίου

3)      Με εικονογράφο-συγγραφέα παραμυθιών

 

 

Πιθανά πεδία σύνδεσης με το Αναλυτικό Πρόγραμμα

 

Με το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος: Ενότητα 4, Κεφάλαιο 2 «Ενδιαφερόμαστε για το περιβάλλον»

Με το μάθημα της Γλώσσας: Ενότητα 3, «Τα χαρτιά ανακυκλώνονται»

Normal
0

false
false
false

EL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Κανονικός πίνακας”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}