Οι δικοί μου Ξένοι: στις γειτονιές της πολύ-πολιτισμικής πόλης μας ”- ” My very own foreigners: walking through the multicultural neighbourhoods of our city

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗ  
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ  
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ  Χ

Ημερομηνία 20/11/2015

Αριθ. Πρωτ. ……………………..

Σχ. Έτος:2015-16

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 3ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου

ΤΗΛ. 2310703788

ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ

FAX: 2310703980

Email: 3dimevos@sch.gr

 

                       Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

“Οι δικοί μου Ξένοι: στις γειτονιές της πολύ-πολιτισμικής πόλης μας ”- ” My very own foreigners: walking through the multicultural neighbourhoods of our city”

YΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ: Στο μάθημα των θρησκευτικών στα Αγγλικά ( μέθοδος  CLIL)και στα Ελληνικά

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

 

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

   

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΝΑΙ/ΟΧΙ)

1) Τσιαδήμος Νικόλαος

06

Ναι

Ναι

2) Kαραμπατζάκη Αικατερίνη

70

Ναι

Ναι

3) Ρώσου Αγγελική

70

Ναι

Ναι

 

ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΤΜΗΜΑ: ΣΤ2, ΣΤ3

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 38    ΑΓΟΡΙΑ 15  ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 23

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Β. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

 

Το πρόγραμμα στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα φυλετικών, θρησκευτικών και πολιτιστικών διαφορών,μέσα απο τη γνωριμία με την πολυ-πολιτισμική παράδοση της πόλης της Θεσσαλονίκης και με τις διαφορλες εθνο-θρησκευτικές ομάδεσ που ζουν στην πόλη σήμερα.

Προαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας καθώς το πρόγραμμα θα διεξαχθεί κατά το μεγαλύτερο μέρος του στα Αγγλικά.

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

 

 

– Ομαδοσυνεργατική μέθοδος

– Βιωματική μάθηση μέσα από έρευνα επισκέψεις και συζητήσιες και δραματοποιήσεις.

– Σχέδιο εργασίας στην τάξη με παραγωγή αφίσας κατά της  Θρησκευτικής μισαλλοδοξίας. Συνθήματα, σλόγκαν, ζωγραφιές, παρουσιάσεις (power point).

–          Συνεργασία με το Εβραικό Σχολείο Θεσσαλονίκης-συμμετοχή σε Εβραικές εορτές

– Επισκέψεις και ξεναγήσεις σε χώρους λατρείας άλλων θρησκειών -δογμάτων

– Οργάνωση έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου από τους μαθητές στα σχολικά πλαίσια

-Συζήτηση, παρουσίαση και αξιολόγηση αποτελεσμάτων

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ:

Υπάρχει σύνδεση με το μάθημα των Αγγλικών και της ιστορίας

 

 

 

 

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ:

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων: 2-3

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλεται και Αντίγραφο της Πράξης του Συλλόγου Διδασκόντων.

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ                                                                                       Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ