ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
|
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗ | |
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ | ||
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ | Χ |
Ημερομηνία 20/11/2015
Αριθ. Πρωτ. ……………………..
Σχ. Έτος:2015-16
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 3ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
ΤΗΛ. 2310703788
ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ
FAX: 2310703980
Email: 3dimevos@sch.gr
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
“Οι δικοί μου Ξένοι: στις γειτονιές της πολύ-πολιτισμικής πόλης μας ”- » My very own foreigners: walking through the multicultural neighbourhoods of our city»
YΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ: Στο μάθημα των θρησκευτικών στα Αγγλικά ( μέθοδος CLIL)και στα Ελληνικά
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:
Αρ. Πράξης |
Ημερομηνία |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
1) Τσιαδήμος Νικόλαος |
06 |
Ναι |
Ναι |
2) Kαραμπατζάκη Αικατερίνη |
70 |
Ναι |
Ναι |
3) Ρώσου Αγγελική |
70 |
Ναι |
Ναι |
ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΤΜΗΜΑ: ΣΤ2, ΣΤ3
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 38 ΑΓΟΡΙΑ 15 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 23
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ
Β. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το πρόγραμμα στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα φυλετικών, θρησκευτικών και πολιτιστικών διαφορών,μέσα απο τη γνωριμία με την πολυ-πολιτισμική παράδοση της πόλης της Θεσσαλονίκης και με τις διαφορλες εθνο-θρησκευτικές ομάδεσ που ζουν στην πόλη σήμερα.
Προαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας καθώς το πρόγραμμα θα διεξαχθεί κατά το μεγαλύτερο μέρος του στα Αγγλικά.
|
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
– Ομαδοσυνεργατική μέθοδος – Βιωματική μάθηση μέσα από έρευνα επισκέψεις και συζητήσιες και δραματοποιήσεις. – Σχέδιο εργασίας στην τάξη με παραγωγή αφίσας κατά της Θρησκευτικής μισαλλοδοξίας. Συνθήματα, σλόγκαν, ζωγραφιές, παρουσιάσεις (power point). – Συνεργασία με το Εβραικό Σχολείο Θεσσαλονίκης-συμμετοχή σε Εβραικές εορτές – Επισκέψεις και ξεναγήσεις σε χώρους λατρείας άλλων θρησκειών -δογμάτων – Οργάνωση έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου από τους μαθητές στα σχολικά πλαίσια -Συζήτηση, παρουσίαση και αξιολόγηση αποτελεσμάτων
|
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ:
Υπάρχει σύνδεση με το μάθημα των Αγγλικών και της ιστορίας |
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ:
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων: 2-3
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλεται και Αντίγραφο της Πράξης του Συλλόγου Διδασκόντων.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ