Τίτλος δράσης/προγράμματος |
Environmental Studies |
Κατηγορία δράσης/προγράμματος |
Άλλες δράσεις |
Περιγραφή δράσης/Προγράμματος |
Το συγκεκριμένο καινοτόμο πρόγραμμα αφορά τη διδασκαλία κεφαλαίων του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος της Δ τάξης δημοτικού μέσω της Προσέγγισης Διδασκαλίας Γλώσσας Μέσω Περιεχομένου (CLIL). Οι μαθητές διδάσκονται ενότητες του σχολικού εγχειριδίου μέσω της Αγγλικής γλώσσας. Οι έννοιες παρουσιάζονται μέσα από μικρής διάρκειας βίντεο ενώ η εκπαιδευτικός ετοιμάζει ή επιλέγει δραστηριότητες για την καλύτερη κατανόησή τους. Οι δραστηριότητες αφορούν φύλλα εργασιών, εννοιολογικούς χάρτες, τραγούδια, διαδραστικά παιχνίδια, βιωματικά παιχνίδια, ηλεκτρονικούς πίνακες ανακοινώσεων. Η διαμορφωτική αξιολόγηση γίνεται μέσω δοκιμασιών ειδικά διαμορφωμένων σε πλατφόρμες στο διαδίκτυο με μορφή παιχνιδιών ή έντυπων δοκιμασιών, ενώ η τελική αξιολόγηση έχει την επιπλέον χρήση ερωτηματολογίων στα οποία οι μαθητές καλούνται να αξιολογήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία και τα μέσα που χρησιμοποιούνται. |
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί |
ΖΙΑΚΑ ΙΩΑΝΝΑ |
Αριθμός Συμμετεχόντων παιδιών (αγόρια-κορίτσια) / τάξη |
24 μαθητές σε δύο τμήματα της Δ τάξης |
Προβλεπόμενες επισκέψεις/Συνεργασίες με φορείς κλπ. |
Πιθανή επίσκεψη σε ΚΠΕ με αντικείμενο την Ανακύκλωση. |
Στόχοι |
Γενικός στόχος: Η ανάπτυξη γνώσεων και η ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα Η ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης της Αγγλικής γλώσσας Επιμέρους στόχοι: |
Διαδικασία |
Εισαγωγή των μαθητών στις έννοιες της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και στην επιστημονική ορολογία μέσω βίντεο, ακολουθούμενο από ειδικά διαμορφωμένα από το διδάσκοντα φύλλα εργασίας, έντυπα η/και διαδικτυακά, κατασκευή νοητικών χαρτών. Άσκηση των μαθητών στις έννοιες μέσω διαδικτυακών παιχνιδιών ή/και βιωματικών δραστηριοτήτων. |
Αποτελέσματα |
Όπως περιγράφονται στους στόχους. |
Παραδοτέα |
Φύλλα ερασιών και διαδικτυακές δοκιμασίες στην ορολογία του διδακτικού αντικειμένου. |