Σχολικό έτος 2011-12:
- «Πολιτισμική ετερότητα κι εκπαίδευση στ’ ανθρώπινα δικαιώματα», Β. Πλίογκου, Δρ. Επιστημών της Αγωγής,
- «Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες και παιδιά με Νοητική Ανεπάρκεια», Θ. Μιχαηλίδου, Ψυχοπαιδαγωγός.
- «Η τεχνική της συλλογικής επαναδιατύπωσης του γραπτού λόγου των μαθητών για τη βελτίωσή του», καθηγητής Σ. Χατζησαββίδης,
- «Διαχείριση της σχολικής τάξης», Α. Γρηγοριάδης Λέκτορας ΑΠΘ.
- «Νέα Αναλυτικά Προγράμματα- Εφαρμογή Μαθημάτων» , Α. Κόπτσης,
- «Φιλαναγνωσία» Ε .Αρζανίδου,
- «Ανίχνευση κι αντιμετώπιση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες- χρήση λογισμικού ανίχνευσης» Παπαδοπούλου Β ΚΕΔΔΥ,
- «Προβλήματα Συμπεριφοράς» κ Μητσοπούλου ψυχολόγος.
Σχολικό έτος 2013-14, εισηγητές εκπαιδευτικοί του σχολείου, (αρ. πρ. 460/17-10-13 περιφερειακή δ/νση & σχολικό σύμβουλο).
- Moodle (Modular Object Oriented Developmental Learning Environment) εισηγητής ΠΕ20
- Πληροφορική στην Εκπαίδευση: (εξ αποστάσεως) εισηγήτρια ΠΕ70
- Τ.Π.Ε. και διδακτική πράξη εισηγητής ΠΕ70
- Ιανουάριος – Ιούνιος 2013, «Η χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των μαθημάτων του Δημοτικού σχολείου», επιμορφωτές εκπαιδευτικοί ΠΕ70, ΠΕ20, που υπηρετούν στο σχολείο. (αρ. πρ.21/10-1-13, περιφερειακή δ/νση &σχολικό σύμβουλο)
- Πρόγραμμα Διάπολις σε συνεργασία με το ΑΠΘ: «Δημιουργία και εφαρμογή κανονισμού για την πρόληψη προβλημάτων συμπεριφοράς στην αυλή του σχολείου», Υπεύθυνη καθηγήτρια Παπαναούμ Ζ.
Σχολικό έτος 2014-15, ενδοσχολική επιμόρφωση σύμφωνα με το 156263/Γ2/30-09-2014 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΑΙΘ, στo πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΠΕΔΒΜ) (υποβλήθηκε):
Διασχολική επιμόρφωση εξ αποστάσεως, για εκπαιδευτικούς Πειραματικών σχολείων, εισηγητής εκπαιδευτικός σχολείου, (αρ. πρ. 422/30-9-14, ΔΕΠΠΣ)
- «Σχολικός κήπος», εξ αποστάσεως έξι εβδομάδες, εισηγητής ΠΕ70,
- «Πληροφορική στην εκπαίδευση Ι, Web 2», εξ αποστάσεως, δώδεκα εβδομάδες, εισηγητής ΠΕ70.