ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

ΣΑΧΠΑΤΖΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 30

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

ΦΙΛΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ-ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ-ΤΑΙΝΙΙΩΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ (ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ-ΙΔΕΟΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΚΟΜΙΚΣ-ΚΕΙΜΕΝΑ-ΦΩΤΟΙΣΤΟΡΙΕΣ), ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΟΙΝΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ, ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ (ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ)

 Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (τι επιδιώκετε να μάθουν, έως 100 λέξεις )

ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ:

ΘΑΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ, ΘΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΠΌΛΑΥΣΗ, ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ, ΘΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΡΑΦΗΣ, ΘΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ, ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ, ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΘΑ ΟΞΥΝΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, ΘΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΟΥΝ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΘΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΟΜΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΟΙΝΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ

 Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ :

PROJEKT, ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΒΙΒΛΙΑ, ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ

 Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:

6 ΜΗΝΕΣ

 Ε. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ-– ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

 ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ ΜΥΘΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΩΝ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΙΔΕΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΙΑ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑ, ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

 Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

 

 Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

 (20- 25 ΔΙΩΡΑ). Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος (διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ
 ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΛΙΚΟΥ. ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ. ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ.

 

2ος ΜΗΝΑΣ  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ, ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ.

(Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ)

3ος ΜΗΝΑΣ  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ, ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ.

(ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΗΣΗ, ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΗ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ)

4ος ΜΗΝΑΣ  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΗ, ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ.
5ος ΜΗΝΑΣ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΛΙΚΟΥ- ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΑ (ΜΑΙΟΣ-ΙΟΥΝΙΟΣ)

Π.χ. ΕΚΘΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ Ή ΔΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Ή ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ