Τίτλος δράσης/προγράμματος |
Δημιουργώ και μαθαίνω: Μαθητικές ταινίες slowmation για τις Φυσικές Επιστήμες |
Κατηγορία δράσης/προγράμματος |
Διαθεματικές Διδασκαλίες |
Περιγραφή δράσης/Προγράμματος |
Με το πρόγραμμα «Δημιουργώ και μαθαίνω: Φυσικές επιστήμες και τέχνη» προτείνουμε μια άλλη αντιμετώπιση της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών μέσα από την τέχνη και τις αφηγήσεις. Οι αφηρημένες έννοιες ενταγμένες σε δημιουργικά μαθησιακά περιβάλλοντα γίνονται αντικείμενα τρισδιάστατων κατασκευών από τα παιδιά και στη συνέχεια οι κατασκευές αυτές πρωταγωνιστούν σε ψηφιακές αφηγήσεις που τα ίδια τα παιδιά αναπτύσσουν. Μέσα από αυτή τη διαδικασία το αφηρημένο αποκτά σχήμα, μορφή και νόημα για τους μαθητές και τις μαθήτριες. |
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί |
ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΚΟΡΙΝΑ, ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΝΑΤΑΣΑ |
Αριθμός Συμμετεχόντων παιδιών (αγόρια-κορίτσια) / τάξη |
62 παιδιά |
Προβλεπόμενες επισκέψεις/Συνεργασίες με φορείς κλπ. |
Συνεργασία με το ΠΤΔΕ του ΑΠΘ . Επιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος κα Φανή Σέρογλου,Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ ΑΠΘ |
Στόχοι |
Διαδικασία |
Προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα του προγράμματος:
• πρώτη γνωριμία και επιλογή του θέματος του προγράμματος από τα παιδιά (1 ώρα) |
Αποτελέσματα |
Παραδοτέα |
Η ταινία που θα παραχθεί από τα εργαστήρια. |