Τίτλος δράσης/προγράμματος |
ψηφιακή κοινότητας μάθησης και επικοινωνίας |
Κατηγορία δράσης/προγράμματος |
Έρευνα Πεδίου |
Περιγραφή δράσης/Προγράμματος |
Χρησιμοποιώντας το λογισμικό kidblog ο εκπαιδευτικός της τάξης δημιουργεί μια Διαδικτυακή Τάξη που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε μαθητή και μαθήτρια να δημιουργήσει το δικό του ιστότοπο – blog μέσα σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον – απόρρητο, χωρίς διαφημίσεις – όπου ο εκπαιδευτικός διατηρεί τον πλήρη έλεγχο στα μαθητικά blog αλλά και στους λογαριασμούς των χρηστών. |
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί |
ΚΝΑΒΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ |
Αριθμός Συμμετεχόντων παιδιών (αγόρια-κορίτσια) / τάξη |
18 παιδιά. 10 αγόρια και 8 κορίτσια. Στ1 τμήμα |
Προβλεπόμενες επισκέψεις/Συνεργασίες με φορείς κλπ. |
Στόχοι |
– Δημιουργία συζητήσεων μεταξύ όλων των μελών της τάξης. – Επικοινωνία με τον εκπαιδευτικό εκτός σχολικού ωραρίου με στόχο την ανατροφοδότηση του μαθησιακού περιεχομένου. – Εξάσκηση δεξιοτήτων γραφής. – Δημοσίευση εργασιών μαθητών και μαθητριών με πολυμεσικό περιεχόμενο – Διαμοιρασμός πληροφοριών και μαθησιακού υλικού. |
Διαδικασία |
Η κοινότητα διαμορφώνεται πλήρως από τον εκπαιδευτικό της τάξης: – Οι εκπαιδευτικοί δημιουργούν μια ψηφιακή τάξη καθώς και τους λογαριασμούς των χρηστών και έτσι έχουν τον έλεγχο όλων των blogs των μαθητών/τριών. – Τα blogs των μαθητών/τιών είναι ιδιωτικά από προεπιλογή και μπορούν να προβληθούν μόνο στους συμμαθητές και στον εκπαιδευτικό. Πρέπει κάποιος να γνωρίζει την ηλεκτρονική διεύθυνση για να «δει» την κοινότητα. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να επέμβει στις αναρτήσεις, να τις διαγράψει , να τις διαμορφώσει. Ταυτόχρονα υπάρχει από προεπιλογή απαγόρευση ακατάλληλου περιεχομένου. – Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να προσθέσουν (με κωδικό πρόσβασης) γονείς και επισκέπτες στην κοινότητα. – Ρυθμίσεις απορρήτου μπλοκάρουν αυτόκλητα σχόλια από εξωτερικές πηγές. – το Kidblog είναι πλήρως συμβατό με το πρωτόκολλο COPPA και δεν απαιτεί προσωπικές πληροφορίες από τους μαθητές και τις μαθήτριες. – Οι χρήστες μπορούν να «ενσωματώνουν» υλικό από όλες τις web 2.0 εφαρμογές. – – Ο εκπαιδευτικός μπορεί να διατηρεί e-portfolio για κάθε μέλος και να αξιολογεί το περιεχόμενο ανάλογα με τους διδακτικούς στόχους ανά γνωστικό αντικείμενο. |
Αποτελέσματα |
Παραδοτέα |