ΟΜΙΛΟΣ «ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ»

Τα παιδιά που θα συμμετέχουν στον όμιλο και ανά ημέρα, είναι τα εξής:

 ΔΕΥΤΕΡΑ:

Aναστασιάδου Μαρία
Γκανέτσιος Γιάννης
Γκιόζη Ζωή
Ελματζίδου Αναστασία
Καβάση Έλενα
Καπίταλη Παρασκευή
Κεχαγιάς Ιάσων
Κοντογιάννης Απόστολος
Κουλακίδου Φωτεινή
Λάζου Νικολέττα
Μαξιμένκο Όλγα
Ξανθοπούλου Κορίνα
Ξενιτίδου Ζηνοβία
Πυργελίδου Ζαχαρούλα
Σαμανταρά Αρχοντία
Σαμαρά Μόρφω
Σιώσιου Ελευθερία
Τζιώτζιου Άννα-Μαρία
Χριστάκου Γιώτα
Χριστοδούλου Στέλλα
Χατζηαβραμίδου Ελίνα
Χλούζας Νίκος

 

ΤΕΤΑΡΤΗ:

Αθανασίου Κων/νος
Βασιλειάδου Πελαγία
Βογιατζόγλου Φιλιάνα
Γεωργιάδου Αγάπη
Γκότσικα Ελίνα
Δουμπάρατζης Δημήτρης
Δουμπάρατζη Βάσω
Καλούση Ηλέκτρα
Κεχαγιά Ιόλη
Κουτσιάδου Σαββίνα
Λαπατά Μαρία
Μαυρίδου Κέλλυ
Μαυρίδου Μάγδα
Μπαλτζοπούλου Κατερίνα
Παρασκευόπουλος Χρήστος
Σαββάκη Μαρία
Σεβαστίδου Ελένη
Σεβαστίδου Ελπίδα
Σεβαστίδου Ζωή
Σπάχο Στέλιος
Τσιρίδη Ιωάννα
Χατζηαβραμίδου Λίτσα

 

ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΟΥ

ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ- ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠ/ΚΟΥ

ΓΕΩΡΓΙΑ-ΜΑΡΙΑ ΒΑΪΤΣΗ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΠΕ16.01-ΜΟΥΣΙΚΗΣ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΟΜΙΛΟΥ

ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ- ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

ΤΑΞΗ

Γ-ΣΤ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

20

ΣΤΟΧΟΙ

Τα προσδοκώμενα αποτελέσματα της διεξαγωγής του ομίλου είναι η καλλιέργεια της φωνής και όλων των δεξιοτήτων που σχετίζονται με τη διδασκαλία της μουσικής γενικότερα και μέσα από αυτή τη διαδικασία, η δημιουργία ενός συνόλου ικανού να εργαστεί πάνω σε οποιοδήποτε καλλιτεχνικό project, που αφορά την εκτέλεση και παρουσίαση ενός μουσικού προγράμματος. Επίσης, να μπορεί να πλαισιώνει μουσικά τις σχολικές γιορτές (εθνικές, Χριστουγέννων, γιορτή λήξης κλπ) καθώς και όσα προγράμματα «τρέχουν» κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και εμπεριέχουν μουσική και καλλιτεχνική παραγωγή. Η όλη διαδικασία, αποτελεί μια ευκαιρία για τα παιδιά να ασχοληθούν διεξοδικότερα με κάτι που αγαπούν πολύ-και αυτό είναι το τραγούδι- σε μια αυστηρότερα δομημένη μορφή –το φωνητικό και οργανικό σύνολο- αλλά και περισσότερο «επαγγελματική». Και ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι μέσα από τη διαδικασία της χορωδιακής πράξης. Απώτερος στόχος είναι αυτή η διαδικασία να έχει μια συνέχεια ώστε να φανούν και τα ουσιαστικά αποτελέσματα της προσπάθειας που γίνεται, μιας και απαιτείται ένα βάθος χρόνου για την ολοκληρωμένη φωνητική και αισθητική καλλιέργεια των παιδιών.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ/ΔΡΑΣΕΩΝ

Το φωνητικό και οργανικό σύνολο που θα σχηματιστεί κατά το σχολικό έτος 2014-2015 θα αποτελείται από 20 μαθητές. Η τελική διαμόρφωση του συνόλου θα γίνει ύστερα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων των ενδιαφερόμενων μαθητών και αφού τους δοθεί έντυπη δήλωση ενδιαφέροντος που θα συμπληρωθεί και θα υπογραφεί από τους γονείς τους. Στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί ακρόαση (audition) όλων των μαθητών (των τάξεων Γ-Δ-Ε-ΣΤ) που θα δηλώσουν συμμετοχή. Τα ζητούμενα που θα εξεταταστούν κατά τις ακροάσεις θα αφορούν αφενός τις μουσικές δεξιότητες των παιδιών (φωνητικές, ρυθμικές), προκειμένου να γίνει ο διαχωρισμός των φωνών σε soprano-alto και αφετέρου τη δημιουργία υποσυνόλων, με στόχο την λεπτομερέστερη και διεξοδικότερη μελέτη και εξάσκηση των διαφόρων δεξιοτήτων που αφορούν τη φωνητική εκτέλεση. Επίσης, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη της συνεργατικότητας και της γόνιμης συμμετοχής στην ομάδα, βασικό χαρακτηριστικό της σωστής λειτουργίας μια χορωδίας. Πέρα από τα παραπάνω, σημαντικότατη θεωρείται η γνωριμία και η εξοικείωση με το μουσική δημιουργία και ειδικότερα τη χορωδιακή εργογραφία μερικών από τους σημαντικότερους Έλληνες και ξένους δημιουργούς. Τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με έργα εντελώς άγνωστα γι’ αυτά, τα οποία θα γνωρίσουν μέσα από ακροάσεις, προβολές βίντεο, πληροφορίες ιστορικές και μορφολογικές κ.α. και τα οποία θα κληθούν να μελετήσουν και να μάθουν μέσα από τις καθορισμένες εβδομαδιαίες πρόβες του ομίλου, με απώτερο στόχο να μπορέσουν να τα ερμηνεύσουν μπροστά σε κοινό, υπό τη μορφή συναυλίας. Κατά την διάρκεια λειτουργίας του ομίλου, θα κρατηθεί αναλυτικό παρουσιολόγιο.  Οι μαθητές, ύστερα από την επιτυχή παρακολούθηση του ομίλου και την ενεργό συμμετοχή στις δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν, θα λάβουν βεβαιώσεις συμμετοχής. Επίσης, για την αξιολόγηση του ομίλου, θα δοθεί στους μαθητές ερωτηματολόγιο, το οποίο θα συμπληρωθεί από αυτούς στο τέλος των συναντήσεων.

ΩΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ

4

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟΥ, ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΡΩΔΙΑΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ, CD, DVD

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ

ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΓΙΟΡΤΕΣ, ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΟΡΩΔΙΑΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ, ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ κ.α.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ κ.λπ.

ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ, ΔΗΜΟΣ ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ, ΑΠΘ κ.α.

ΑΛΛΟ