ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ |
ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ |
|
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
|
|
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
X |
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
|
Ημερομηνία ……………………..
Αριθ. Πρωτ. ……………………..
Σχ. Έτος: 2015-2016
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 3ο ΠΔΣ Ευόσμου
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΔΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης ΓΡΑΦΕΙΟ: ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΤΗΛ.: 2310703788 ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: Εύοσμος
FAX: 2310703980 Email : 3dimevos@gmail.com
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 37 ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 301
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: Ταξίδης Χρήστος ΠΕ: 70
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
«ΑΝΘΡΩΠΟΣ… ΜΕ ΑΞΙΕΣ» (κοινωνικοποίηση και επικοινωνία)
(διΑρκεια: από 1 Δεκεμβρίου 2015 μέχρι 13 Ιουνίου 2016)
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:
Αρ. Πράξης |
Ημερομηνία |
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ | ||
ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ |
ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
Χ |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
Χατζή Παρασκευή | 70 | Ναι | ||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ | ||||
2. Κωνσταντίνου Πόπη | 70 | Ναι | ||
3. Παλτίδου Παναγιώτα | 8 | Ναι |
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 46 ΑΓΟΡΙΑ: 11 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 12
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: | 21τμήμα της Α2’ τάξης | ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ: |
Συνάντηση ομάδας:
ΗΜΕΡΑ: | ΩΡΑ: | ΤΟΠΟΣ: |
Στις ώρες της Ευέλικτης Ζώνης, | της Μουσικής, των Εικαστικών, της Φυσικής και Θεατρικής Αγωγής | Τάξη |
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
1. ΕΓΩ: Συναισθήματα (αναγνώριση και τρόποι έκφρασής τους)
2. ΕΣΥ: Επικοινωνώ και σκέφτομαι θετικά 3. ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ: κοινωνικοποίηση και κανόνες 4. Οι αξίες της ζωής |
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΚΑΤΑ/ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ/ΕΣ ΝΑ:
|
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Ομαδική διδασκαλία, βιωματική προσέγγιση
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ: Διεύθυνση σχολείου, Γονείς παιδιών |
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
ΓΛΩΣΣΑ, ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος ΜΗΝΑΣ |
«Ο εαυτός μου» |
2ος ΜΗΝΑΣ | Μιλώ για τα συναισθήματα: Εικόνες, ήχοι και χρώματα
(Γνωρίζω τα συναισθήματα μέσα από εικόνες, μουσική και ιστορίες. Τα ζωγραφίζω, τα αναγνωρίζω, διερευνώ τρόπους αντίδρασης, προβλέπω τις συνέπειες, Το συναισθηματικό μου λεξικό, Ποιήματα και τραγούδια, Το ημερολόγιο των συναισθημάτων, Το θερμόμετρο των συναισθημάτων, Θεατρικό παιχνίδι, διαχείριση θυμού) |
3ος ΜΗΝΑΣ |
ΑΞΙΕΣ της ΖΩΗΣ Μαθαίνω Αξίες της ζωής και ιδιότητες που ενδυναμώνουν τον χαρακτήρα. |
4ος ΜΗΝΑΣ |
ΗΡΩΕΣ και ΙΣΤΟΡΙΕΣ: Μύθοι που μας διδάσκουν (μέσα από μύθους και ιστορίες γνωρίζω αξίες της ζωής, διλήμματα που ενισχύουν την ηθική ανάπτυξη, συγκεκριμενοποιώ και διακρίνω υπεύθυνες συμπεριφορές στο σπίτι, στο σχολείο, διαχειρίζομαι σωστά τον χρόνο μου, μουσική ακρόαση, ήρωες της ειρήνης, αναστοχασμός για ανεύθυνες συμπεριφορές, υπόδυση ρόλων ανεύθυνων και υπεύθυνων ανθρώπων, η τούρτα της ειρήνης/της αγάπης) |
5ος ΜΗΝΑΣ |
ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Εσύ / Εγώ και οι άλλοι: Κανόνες, θετική σκέψη και επικοινωνία – Κοινωνικοποίηση Μαθαίνω να επικοινωνώ, ενεργητική ακρόαση, θεατρικό παιχνίδι, κανόνες συμπεριφοράς και κανόνες καλής συνεργασίας, τραγουδώ και παίζω, βλέπω τα θετικά, σκέφτομαι θετικά.
|
6ος ΜΗΝΑΣ |
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ και ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ |
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων 1-2
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ