Εγώ κι οι άλλοι, θα γίνουμε μεγάλοι;

 

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

X

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

 

Ημερομηνία ……………………..

Αριθ. Πρωτ.  ……………………..

Σχ. Έτος: 2015-2016

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ:  3ο ΠΔΣ Ευόσμου

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:  ΔΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης     ΓΡΑΦΕΙΟ: ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΤΗΛ.: 2310703788                                                                                        ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: Εύοσμος

FAX: 2310703980                                                                                                                     Email : 3dimevos@gmail.com

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:  39                                                              ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 301

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: Ταξίδης Χρήστος                                                                                                    ΠΕ: 70

 

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

Εγώ κι οι άλλοι, θα γίνουμε μεγάλοι;
(θετική σκέψη, σωστή συμπεριφορά, κοινωνικοποίηση και επικοινωνία)
(διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2015 μέχρι 10 Ιουνίου 2016)

 

 

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

   

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ

ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Χ

   

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

1. Τσίντζας Δημήτρης 70   Ναι  
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ        
2. Βαΐτση Γεωργία – Μαρία 16.01   Ναι  
3. Μπουσουλέγκα Αλεξάνδρα 32   Ναι  

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 23     ΑΓΟΡΙΑ: 12   ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 11

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: Α1 τάξη ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:  

 

Συνάντηση ομάδας:

ΗΜΕΡΑ: ΩΡΑ: ΤΟΠΟΣ:
Στις ώρες της Ευέλικτης Ζώνης, της Μουσικής και της Θεατρικής Αγωγής Τάξη

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
1. ΕΓΩ: Συναισθήματα (αναγνώριση και τρόποι έκφρασής τους)

2. ΕΣΥ: Επικοινωνώ και σκέφτομαι θετικά

3. ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ: κοινωνικοποίηση και κανόνες

4. Οι αξίες της ζωής

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

 

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΚΑΤΑ/ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ/ΕΣ ΝΑ:

  1. Αναγνωρίζουν και διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους, μιλούν γι’ αυτά και μπαίνουν στη θέση του άλλου
  2. Κατανοούν πανανθρώπινες αξίες και τις ονοματίζουν
  3. Ενδυναμώνουν τις δικές τους αξίες με διάφορες τεχνικές
  4. Συμπεριφέρονται και δρουν θετικά, μαθαίνοντας βασικές αρχές επικοινωνίας
  5. Διαχειρίζονται διλημματικές καταστάσεις αναπτύσσοντας την ηθική τους διάσταση
  6. Συνεργαστούν για να παραγάγουν ένα κοινό αποτέλεσμα

 

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

 

Ομαδική διδασκαλία, βιωματική προσέγγιση, μέθοδος VaKE, υπόδυση ρόλων, ΤΠΕ

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ:

Γονείς παιδιών

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

ΓΛΩΣΣΑ,  ΜΟΥΣΙΚΗ,  ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΤΠΕ

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος  ΜΗΝΑΣ

 «Ο εαυτός μου»
(Ποιος είμαι; Παρουσιάζω τον εαυτό μου, τι θα ήθελα να αλλάξω στον εαυτό μου, υπόδυση ρόλων, καλές και κακές συνήθειες που προάγουν την υγεία μου και συνήθειες που φθείρουν την υγεία μου, πώς θα είμαι αύριο;)

ClassDojo: Εφαρμογή online συστήματος διαχείρισης συμπεριφοράς (www.classdojo.com )

2ος ΜΗΝΑΣ  

Μιλώ για τα συναισθήματα: Εικόνες, ήχοι, χρώματα

(Γνωρίζω τα συναισθήματα μέσα από εικόνες, μουσική και ιστορίες. Τα ζωγραφίζω, τα αναγνωρίζω, διερευνώ τρόπους αντίδρασης, προβλέπω τις συνέπειες, Το συναισθηματικό μου λεξικό, Ποιήματα και τραγούδια, Το ημερολόγιο των συναισθημάτων, Το θερμόμετρο των συναισθημάτων, Θεατρικό παιχνίδι, διαχείριση θυμού)

3ος ΜΗΝΑΣ

ΑΞΙΕΣ της ΖΩΗΣ

Μαθαίνω Αξίες της ζωής και ιδιότητες που ενδυναμώνουν τον χαρακτήρα μέσα από μύθους, πίνακες ζωγραφικής και μουσική.

4ος ΜΗΝΑΣ

ΗΡΩΕΣ και ΙΣΤΟΡΙΕΣ: Μύθοι που μας διδάσκουν

(μέσα από μύθους και ιστορίες γνωρίζω αξίες της ζωής, διλήμματα που ενισχύουν την ηθική ανάπτυξη, συγκεκριμενοποιώ και διακρίνω υπεύθυνες συμπεριφορές στο σπίτι, στο σχολείο, διαχειρίζομαι σωστά τον χρόνο μου, μουσική ακρόαση, ήρωες της ειρήνης, αναστοχασμός για ανεύθυνες συμπεριφορές, υπόδυση ρόλων ανεύθυνων και υπεύθυνων ανθρώπων, η τούρτα της ειρήνης/της αγάπης)

 

5ος ΜΗΝΑΣ

ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εσύ / Εγώ και οι άλλοι: Κανόνες, θετική σκέψη και επικοινωνία – Κοινωνικοποίηση,

Μαθαίνω να επικοινωνώ, ενεργητική ακρόαση, θεατρικό παιχνίδι, κανόνες συμπεριφοράς και κανόνες καλής συνεργασίας, τραγουδώ και παίζω, βλέπω τα θετικά, σκέφτομαι θετικά.

6ος ΜΗΝΑΣ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ και ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

Οι επτά ιππότες του χαρακτήρα.

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων:      1

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος  με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ                                                      Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ