Πρόγραμμα πρόληψης του εκφοβισμού και της σχολικής βίας (Γ’ τάξη)

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗ  
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Χ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ  

Ημερομηνία 20/10/2015

Αριθ. Πρωτ. ……………………..

Σχ. Έτος:2015-16

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 3ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου

ΤΗΛ. 2310703788

ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ

FAX: 2310703980

Email: 3dimevos@sch.gr

 

                       Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

“Πρόγραμμα πρόληψης του εκφοβισμού και της σχολικής βίας”

YΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ: Στην Ευέλικτη Ζώνη

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

 

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

   

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΝΑΙ/ΟΧΙ)

1) Κουκλατζίδου Μαρία      70       Ναι    Ναι
2) Σωφρονιάδου Ελένη

06

      Ναι    Ναι
3) Αλέξανδρος Μιχαήλ      70       Ναι    Ναι

 

ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΤΜΗΜΑ: Γ2

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 24     ΑΓΟΡΙΑ: 12  ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 12

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Ναι

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

 

Β. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

Το πρόγραμμα στοχεύει στην προάσπιση,  βελτίωση και προαγωγή της ψυχικής, σωματικής και κοινωνικής υγείας των μαθητών/-τριών, αφενός με την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους και της κριτικής σκέψης τους αφετέρου με την αναβάθμιση του κοινωνικού και φυσικού περιβάλλοντός τους.

 

Σκοπός τα παιδιά να αναγνωρίσουν τις αντιλήψεις τους για την επιθετικότητα, να βρουν άλλους τρόπους έκφρασης των συναισθηµάτων τους, να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθησή τους για τα συναισθήµατα των άλλων και να αποκτήσουν αίσθηση της αξίας της οµαδικότητας.

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

 

 

– Ομαδοσυνεργατική μέθοδος

-Ενεργητική/ βιωματική μάθηση

-Τεχνικές:

Κύκλος συζήτησης

Τεχνικές επικοινωνίας- ενεργητική ακρόαση

Διεργασία σε ζευγάρια, μικρές ομάδες και σε ολομέλεια

Παιχνίδια  ρόλων

Εικαστική έκφραση ( ζωγραφική, κολλάζ, κατασκευές)

 

-Εκδήλωση για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού και της παιδικής επιθετικότητας

 

– Διάχυση των αποτελεσμάτων στο ευρύτερο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον

 

-Επίσκεψη ειδικών στο σχολείο

Προβλεπόμενη συνεργασία με άλλους φορείς ή πρόσωπα:

Υλικό “ΠΥΞΙΔΑ” – Το σπίτι των παιδιών

Παρατηρητήριο για τη σχολική βία

Υπεύθυνος Αγωγής Υγείας

Δίκτυο ΑΛΦΑ

Ψυχολόγος του κέντρου Κοινωνικής Στήριξης του δήμου

ΕΨΥΠΕ

 

-Ανάγνωση και ανάλυση λογοτεχνικού βιβλίου «Giraffes can’t dance» με θέμα το bullying

-προβολή βίντεο

-δημιουργία πόστερ

-συγγραφή σχετικής ιστορίας από τους μαθητές

– ψηφιακή αφήγηση

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ:

Υπάρχει σύνδεση με/διάχυση σε όλα τα Γνωστικά Αντικείμενα

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ:

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων: 1

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλεται και Αντίγραφο της Πράξης του Συλλόγου Διδασκόντων.

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ                                                                                       Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ