ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΤΣΙΖΩ, ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΚΟΡΠΙΖΩ!

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:  ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ,  ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΑΓΓΛΙΚΑ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ,ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 

 

χ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΤΣΙΖΩ, ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΚΟΡΠΙΖΩ!

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 22

ΑΓΟΡΙΑ: 11  ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 11
Συνάντηση ομάδας:
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

Χ

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΧΑΤΖΗ ΜΑΡΙΑ

ΠΕ70

ΝΑΙ

ΝΑΙ

 

 

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

 

ΧΑΤΖΗ ΜΑΡΙΑ

            ΠΕ70

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΠΑΛ΄ΤΙΔΟΥ ΓΙΩΤΑ

ΠΕ08

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΒΑΪΤΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

ΠΕ16.01

ΝΑΙ

ΝΑΙ

 

 

 

 

 

 

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:
ΗΜΕΡΑ: ΩΡΑ: ΤΟΠΟΣ:
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6η ΣΧΟΛΕΙΟ

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

A. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

1.Ηλικία και δοντάκια

2.Ορθό βούρτσισμα-συχνότητα

3.Ασθένειες των δοντιών

4.Βλαβερές τροφές για την υγεία των δοντιών

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

Να μάθουν τρόπους για την προστασία και τον καθαρισμό των δοντιών.

Να υιοθετήσουν θετικές στάσεις και αξίες προς τον υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής.

Να γνωρίσουν τις ασθένειες των δοντιών.

Να μάθουν την ονομασία του κάθε δοντιού και το ρόλο του.

Να συνεργάζονται ομαδικά.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα υλοποιηθεί με άξονα τη βιωματική διδασκαλία.

Θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω δραστηριότητες:

 

  • Ανάγνωση παραμυθιών με θέμα τα δόντια.
  • Δραματοποίηση των παραμυθιών.
  • Δημιουργία κολάζ, με σκοπό το διαχωρισμό των υγιεινών και βλαβερών τροφίμων για τα δόντια μας.
  • Δημιουργία διαφημίσεων.
  • Κατασκευή μασέλας με πλαστελίνη.
  • Κατασκευή επιτραπέζιου παιχνιδιού.
  • Εκπαιδευτικά παιχνίδια στον υπολογιστή για ψυχαγωγία.
  • Συνεργασία με οδοντίατρο στο χώρο του σχολείου.
  • Εκπομπές στο ραδιόφωνο του σχολείου.
  • Εκμάθηση και εμπέδωση των δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα (ανάγνωση παραμυθιών, προβολή βίντεο, εκμάθηση τραγουδιών).

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ:ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ,ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Γλώσσα, Μαθηματικά, Εικαστικά, Μουσική, Πληροφορική, Μελέτη Περιβάλλοντος, Θέατρο, Αγγλικά, Φιλαναγνωσία

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ

ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος

( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος ΜΗΝΑΣ

Αναφορά στις υγιεινές και βλαβερές τροφές-δημιουργία κολάζ (Νοέμβριος)

2ος ΜΗΝΑΣ

Ανάγνωση παραμυθιών-αναφορά στις ασθένειες των δοντιών-τρόποι αντιμετώπισης (Δεκέμβριος)

3ος ΜΗΝΑΣ

Γνωριμία με τα δόντια– ανάγνωση βιβλίων – κατασκευές σχετικά με τα δόντια-ραδιόφωνο (Ιανουάριος)

4ος ΜΗΝΑΣ

Παιχνίδια – θέατρο – μουσική – ανάγνωση βιβλίων –  κατασκευές σχετικά με τα δόντια-ραδιόφωνο (Φεβρουάριος)

5ος ΜΗΝΑΣ

θέατρο–εκπαιδευτικά παιχνίδια-κατασκευές-επίσκεψη οδοντίατρου (Μάρτιος)

6ος ΜΗΝΑΣ

Προετοιμασία  παρουσίασης από τους μαθητές-Αξιολόγηση (Απρίλιος)

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων: 1