Anti-bullying project: Teaching tolerance

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗ  
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ  
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ  Χ

Ημερομηνία 20/11/2015

Αριθ. Πρωτ. ……………………..

Σχ. Έτος:2015-16

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 3ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου

ΤΗΛ. 2310703788

ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ

FAX: 2310703980

Email: 3dimevos@sch.gr

 

                       Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

“Anti-bullying project: Teaching tolerance ”

YΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ: Στο μάθημα των Αγγλικών και Αγωγής του Πολίτη.

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

 

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

   

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΝΑΙ/ΟΧΙ)

1) Καϊκτσή Αικατερίνη

06

Ναι

Ναι

2) Κασιακόγια Βασιλική

06

Ναι

Ναι

3) Νεράντζη Μυρτώ

06

Ναι

Ναι

4) Μαριόλα Μαρία

70

Ναι

Ναι

 

ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΤΜΗΜΑ: ΣΤ1 (Ελληνικών), ΣΤ2, ΣΤ3, ΣΤ4 (Αγγλικών)

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 50     ΑΓΟΡΙΑ: 22  ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 28

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

 

Β. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το πρόγραμμα στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών αλλά και στην πρόληψη φαινομένων σχολικής βίας. Έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης, στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της ομαδικότητας και της αποδοχής των μεταξύ τους διαφορών (φυλετικών κοινωνικών, ατομικών κτλ).

Προαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας καθώς το πρόγραμμα θα διεξαχθεί κατά το μεγαλύτερο μέρος του στα Αγγλικά.

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

 

 

– Ομαδοσυνεργατική μέθοδος

– Βιωματική μάθηση μέσα από θεατρικά δρώμενα, τραγούδι και χορό.

– Σχέδιο εργασίας στην τάξη με παραγωγή αφίσας κατά του σχολικού εκφοβισμού. Συνθήματα, σλόγκαν, ζωγραφιές.

– Παραγωγή αφίσας για τα δικαιώματα των παιδιών.

– Παραγωγή τραγουδιού στην Αγγλική

– Οργάνωση έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου από τους μαθητές στα σχολικά πλαίσια

-Συζήτηση, παρουσίαση και αξιολόγηση αποτελεσμάτων

– Άντληση σχετικής θεματολογίας κατά του σχολικού εκφοβισμού από το λογοτεχνικό βιβλίο των Αγγλικών της ΣΤ δημοτικού “The Twits” και “Enemy Pie”.

– Θεατρική παράσταση βασισμένη στα παραπάνω λογοτεχνικά βιβλία και παρουσίασή της σε εκδήλωση στο τέλος της χρονιάς.

 

– Επίσκεψη ειδικών στο σχολείο – ενημέρωση από το Χαμόγελο του Παιδιού.

– Διαδραστική θεατρική παράσταση στην τάξη από τη θεατρική ομάδα «Παπαλάγκι»

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ:

Υπάρχει σύνδεση με το μάθημα των Αγγλικών και της Αγωγής του Πολίτη

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ:

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων: 2

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλεται και Αντίγραφο της Πράξης του Συλλόγου Διδασκόντων.

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ                                                                                       Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ