ΟΜΙΛΟΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ:«Δημιουργώ και Χαίρομαι»

ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ/ΟΥΣΩΝ

Άτσου Σοφία- Μαρία
ΓΑΥΓΙΩΤΑΚΗ ΖΩΗ
Γεωργίου Βασίλης
Γιαπουτζή Μαριαννα
Γκουτζηκωστα Αμαλια
ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
Ευστρατίου Σοφία
ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Λαζαριδου Ευαγγελια
ΛΕΛΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ-ΦΑΝΟΥΡΙΑ
Λιακου Βασιλεια
Λιακου Γεωργια
Μακρυγιάννης Νικόλαος
ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕΡΟΝΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΣΙΩΚΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΣΟΥΖΕΡΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΤΟΠΟΥΖΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Χουτουριάδης Δημήτρης

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΕΙΤΕ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΟΜΙΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ (ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ). ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΟΜΙΛΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΕ ONLINE ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ.

 

ΟΜΙΛΟΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ:«Δημιουργώ και Χαίρομαι»

ΤΑΞΗ  Α΄

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ : 20

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Παρασκευή Χατζή

ΩΡΕΣ  ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ: Κάθε Πέμπτη 14:15μμ – 15:45μμ

 

Σκοποθεσία

Στον  όμιλο  επιδιώκεται να καλλιεργηθεί η δημιουργικότητα του μαθητή, η παραγωγή καλλιτεχνικού έργου, η συμμετοχή του στις εικαστικές τέχνες, η γνώση και η χρήση των υλικών, των μέσων, των εργαλείων και των πηγών σε ποικίλες εικαστικές μορφές, η ευαίσθητη ανταπόκριση, η κατανόηση, η κριτική προσέγγιση και η ανάλυση του εικαστικού έργου αλλά και του φαινομένου της Τέχνης γενικότερα

 

ΣΤΟΧΟΙ

Γνωστικοί:

–  Να έρθουν σε επαφή με εικαστικά έργα σημαντικών ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών

–  Να γνωρίσουν μορφές εικαστικών τεχνών εξερευνώντας υλικά, εργαλεία και τεχνικές αναπαράστασης τους

–  Να  χρησιμοποιούν με αυξανόμενη ευχέρεια δύο – τρία διαφορετικά υλικά, για να σχεδιάζουν και να ζωγραφίζουν

–  Να  χρησιμοποιούν με φαντασία διάφορα υλικά, για να κατασκευάσουν μικροαντικείμενα.

–  Να εντοπίσουν και να συνειδητοποιήσουν, μέσα από άμεσες εμπειρίες, απλές κοινωνικές έννοιες όπως Άνθρωπος, Περιβάλλον.

Συναισθηματικοί:

–  Να εκφράσουν συναισθήματα, ιδέες και εμπειρίες με δημιουργικό τρόπο

–  Να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και προσωπική άποψη για τις καλλιτεχνικές τους ενέργειες

–  Να εξελίξουν την αισθητική τους αντίληψη αλληλεπιδρώντας με εικαστικά έργα σημαντικών ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών

–  Να καλλιεργήσουν το σεβασμό και την κατανόηση προς τους συμμαθητές τους μέσω συνεργατικών δραστηριοτήτων

–  Να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας και να απολαύσουν τα αποτελέσματα αυτής

Ψυχοκινητικοί:

–  Να εφαρμόσουν τεχνικές εικαστικής δημιουργίας

–  Να διοργανώσουν και να προωθήσουν  έκθεση των δημιουργιών τους

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:Βιωματική προσέγγιση της τέχνης

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Σε κάθε διδακτική ενότητα θα γίνεται εισαγωγή της εκάστοτε μορφής εικαστικής δημιουργίας με προβολή αντίστοιχα εργα καλλιτεχνών τα οποία θα αποτελούν  αφόρμηση για την δημιουργία των προσωπικών και ομαδικών έργων των παιδιών. .

Οι τεχνικές που θα αναπτυχθούν είναι οι παρακάτω:

–  ζωγραφική με λαδοπαστέλ και τέμπερες

–  ζωγραφική πάνω σε διαφορετικά υλικά

–  ζωγραφική με στάμπες

–  χαρτοδιπλωτική

–  χαρτοκοπτική

–  κολλάζ

–  γλυπτική

–  ψηφιδωτό

–  τύπωμα

–  μικτή τεχνική

 

Διδακτικό υλικό 

–  Προβολή έργων τέχνης καλλιτεχνών αντίστοιχων με τη θεματολογία που θα διαπραγματευόμαστε κάθε φορά.

–  Έντυπο υλικό με έργα καλλιτεχνών.

–  Ανακυκλώσιμα, άχρηστα υλικά, περιοδικά, εφημερίδες.

–  Λαδοπαστέλ, τέμπερες, γυψόγαζες, πηλός, χαρτόνια, υφαφασματα, κόλλες (ατλακόλ και stick), πινέλα, ψηφίδες,υλικά από τη φύση.

–  Εκπαιδευτικό υλικό από τα σχολικά εγχειρίδια στο πλαίσια της διαθεματικότητας.