ΧΟΡΟΣ-ΜΕΣΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συμμετέχοντες/ουσες στον όμιλο Χορός-μέσο έκφρασης και κίνησης:

1.Κώστα Βικτώρια

2.Μαυρίδου Καλλιόπη

3.Λαζαρίδου Μαρία

4.Λαζαρίδου Ανδριάνα

5.Λαζαρίδου Γεωργία

6.Ψάρρα Γεωργία

7.Παγωνίδου Ευτυχία

8.Σουλμίνα Αλγκέρς

9.Κούρτη Ελπίδα

10.Ίμπρα Αρμάντο

11.Μαξιμένκο Κωνσταντίνος

12.Πουνερίδου Αθανασία

13.Καράμπαμπα Ευαγγελία

14.Χουτουριάδης Άγγελος

15.Σεβαστίδου Ελένη

16.Τσιόλα Μαρία-Χρυσή

17.Βασιλειάδου Πελαγία

18.Βογιατζόγλου Μαρία-Τριανταφυλλιά

19.Καράμπαμπα Μαριέττα

20.Μπούρου Σοφία

21.Κυριάκης Παναγιώτης

22.Τσιτσή Βασιλική

23.Λιθοπούλου Αναστασία

24.Ψάρρα Βασιλική

25.Τουρσουτζόγλου Ραφαηλία

26.Πεχλιβάνη Σοφία

27.Δεβρίκη Δέσποινα

28.Δανιηλίδου Δήμητρα

 

 

ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΟΥ

ΧΟΡΟΣ-ΜΕΣΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠ/ΚΟΥ

ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠ/ΚΟΥ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΟΜΙΛΟΥ

ΧΟΡΟΣ-ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ, ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΡΥΘΜΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑ

ΤΑΞΗ

Δ΄-Ε΄- Στ΄ Τάξη

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

11-20

ΣΤΟΧΟΙ

• Να αναπτύξουν οι μαθητές τη ρυθμική ικανότητα.• Να αποκτήσουν ή και  να βελτιώσουν οι μαθητές τη διαίσθηση για το ρυθμικά σωστό.• Να ενισχυθεί η αυτοεκτίμηση, ο δυναμισμός και η εξωστρέφεια των μαθητών.• Να αφυπνιστούν γενετικά προγραμματισμένα μοντέλα των μαθητών και να αποφορτιστούν μέσα από τα κινητικά σχήματα.• Να επιτύχουν οι μαθητές συναρμογή κίνησης και μουσικής.• Να καθοδηγηθούν οι μαθητές ώστε,  να διακρίνουν τα ηχητικά ερεθίσματα  και να τα αξιοποιούν και να εκφράζονται μέσω της κίνησης.• Να αναπτυχθούν η επικοινωνία και το αίσθημα αποδοχής από την ομάδα.

• Να αναπτυχθεί η ικανότητα κινητικής έκφρασης.

• Να αναπτυχθεί η ακουστική αντίληψη, η ρυθμική ικανότητα και η αυτενέργεια.

• Να αναπτυχθεί η κινητική δημιουργικότητα

• Να αναπτυχθεί η συνεργασία και η ομαδική κινητικότητα.

 

• Συγκέντρωση μαθητών-Χωρισμός σε ομάδες.

• Εύρεση μουσικής επιλογής.

• Εκμάθηση προσανατολισμού στο χώρο με σχήματα.

• Επιλογές κινητικής έκφρασης από τους μαθητές.

• Εκμάθηση και εκτέλεση της χορογραφίας.

• Νοερή εξάσκηση-προπόνηση.

• Παρουσίαση του χορευτικού στο σχολείο και στην τοπική κοινωνία.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ/ΔΡΑΣΕΩΝ

ΩΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ

ΔΥΟ(2) ΩΡΕΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

CD PLAYER,ΚΑΜΕΡΑ,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ,DVD,ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΞΕΝΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ,ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2013-14 ΠΟΥ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΜΟΡΦΗ DVD ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΤΡΙΕΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ κ.λπ.

ΑΛΛΟ