Ψηφιακές ιστορίες σε κίνηση

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ/ΟΥΣΕΣ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ

  1. ΑκριβοπούλουΡαφαηλία
  2. Αναστασιάδου Άννα
  3. Γαιτανιδης Γιωργος
  4. Καραγιαννης Ηρακλης
  5. Μιχαηλιδης Χαρης
  6. Ξανθοπούλου Κυριακή
  7. Χουτουριάδης Άγγελος
  8. Ακριβόπουλος Ξενοφώντας
  9. Ανδρόνικος Γιώργος
  10. Γεωργακη Αλεξανδρα
  11. Γκανετσιος Ιωαννης
  12. Γκιοζη Ζωη
  13. Καραγιαννης Διονυσης
  14. Μελετλίδου Μαρία-Άννα
  15. Νικόλας Αρνίδης
  16. Παγωνιδου Ευτυχια
  17. Παπακαρμεζης Αλεξανδρος
  18. Χατζόπουλος Άγγελος
  19. Κυρμελίδης Δημήτρης

 

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΝΑΒΑΣ (ΠΕ70)

ΜΑΙΡΗ ΧΑΤΖΗ (ΠΕ70)

Κινούμενα σχέδια – stop motion animation.

Ε΄- Στ΄ Τάξη

11 – 16

Οπτικοακουστικός γραμματισμός. Ο ρόλος και η λειτουργία της εικόνας στην εντός και εκτός σχολείου ζωή μας.

Γνωριμία με την ιστορία του animation.

Κατανόηση της «γραμματικής» του animation.

Εκμάθηση τεχνικών animationσε περιβάλλον Η/Υ.

Εξοικείωση με την ερευνητική μεθοδολογία με στόχο τη σχεδίαση και κατασκευή ενός ολοκληρωμένου ψηφιακού προϊόντος.

Δημιουργία ενός βιωματικού μαθησιακού περιβάλλοντος.

Slowmationκαι φυσικές επιστήμες.

1ο  δίωρο : οπτικοακουστικό υλικό για τη γνωριμία με την ιστορία της κινούμενης εικόνας.

2ο δίωρο:  Κατασκευή εικονοσκόπιου.

3ο δίωρο : Συζήτηση με παραδείγματα – Ο ρόλος και η λειτουργία της εικόνας στην εντός και εκτός σχολείου ζωή μας.

4ο δίωρο: Σχεδίαση storyboard.

5ο – 6ο – 7ο δίωρο: Σχεδίαση, εφαρμογή και κατασκευή βίντεο με την τεχνική Slowmation. Θεματική : φυσικές επιστήμες.

8ο δίωρο : Ανάλυση και αξιολόγηση των Slowmation.

9ο – 10ο δίωρο: Λογισμικό σχεδίασης stopmotionβίντεο. Θεματική: φυσικές επιστήμες.

11ο δίωρο: Ανάλυση και αξιολόγηση των stopmotionβίντεο.

12ο έως 19ο δίωρο: Γνωριμία με λογισμικά animation, σχεδίαση και κατασκευή. Ανάλυση και αξιολόγηση περιεχομένου

20ο δίωρο: Παρουσίαση εφαρμογών στη σχολική κοινότητα

 

Ενημερωτικό υλικό από Μουσείο Κινηματογράφου και Φεστιβάλ Κινηματογράφου. Εγκατεστημένα και διαδικτυακά λογισμικά. Φωτογραφική μηχανή.