ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ/ΟΥΣΕΣ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ
- ΑκριβοπούλουΡαφαηλία
- Αναστασιάδου Άννα
- Γαιτανιδης Γιωργος
- Καραγιαννης Ηρακλης
- Μιχαηλιδης Χαρης
- Ξανθοπούλου Κυριακή
- Χουτουριάδης Άγγελος
- Ακριβόπουλος Ξενοφώντας
- Ανδρόνικος Γιώργος
- Γεωργακη Αλεξανδρα
- Γκανετσιος Ιωαννης
- Γκιοζη Ζωη
- Καραγιαννης Διονυσης
- Μελετλίδου Μαρία-Άννα
- Νικόλας Αρνίδης
- Παγωνιδου Ευτυχια
- Παπακαρμεζης Αλεξανδρος
- Χατζόπουλος Άγγελος
- Κυρμελίδης Δημήτρης
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΝΑΒΑΣ (ΠΕ70)
ΜΑΙΡΗ ΧΑΤΖΗ (ΠΕ70)
Κινούμενα σχέδια – stop motion animation.
Ε΄- Στ΄ Τάξη
11 – 16
Οπτικοακουστικός γραμματισμός. Ο ρόλος και η λειτουργία της εικόνας στην εντός και εκτός σχολείου ζωή μας.
Γνωριμία με την ιστορία του animation.
Κατανόηση της «γραμματικής» του animation.
Εκμάθηση τεχνικών animationσε περιβάλλον Η/Υ.
Εξοικείωση με την ερευνητική μεθοδολογία με στόχο τη σχεδίαση και κατασκευή ενός ολοκληρωμένου ψηφιακού προϊόντος.
Δημιουργία ενός βιωματικού μαθησιακού περιβάλλοντος.
Slowmationκαι φυσικές επιστήμες.
1ο δίωρο : οπτικοακουστικό υλικό για τη γνωριμία με την ιστορία της κινούμενης εικόνας.
2ο δίωρο: Κατασκευή εικονοσκόπιου.
3ο δίωρο : Συζήτηση με παραδείγματα – Ο ρόλος και η λειτουργία της εικόνας στην εντός και εκτός σχολείου ζωή μας.
4ο δίωρο: Σχεδίαση storyboard.
5ο – 6ο – 7ο δίωρο: Σχεδίαση, εφαρμογή και κατασκευή βίντεο με την τεχνική Slowmation. Θεματική : φυσικές επιστήμες.
8ο δίωρο : Ανάλυση και αξιολόγηση των Slowmation.
9ο – 10ο δίωρο: Λογισμικό σχεδίασης stopmotionβίντεο. Θεματική: φυσικές επιστήμες.
11ο δίωρο: Ανάλυση και αξιολόγηση των stopmotionβίντεο.
12ο έως 19ο δίωρο: Γνωριμία με λογισμικά animation, σχεδίαση και κατασκευή. Ανάλυση και αξιολόγηση περιεχομένου
20ο δίωρο: Παρουσίαση εφαρμογών στη σχολική κοινότητα
Ενημερωτικό υλικό από Μουσείο Κινηματογράφου και Φεστιβάλ Κινηματογράφου. Εγκατεστημένα και διαδικτυακά λογισμικά. Φωτογραφική μηχανή.
|
|||||