ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Μαρία Κουκλατζίδου ΠΕ70
ΑΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Εμμανουηλίδου Κυριακή ΠΕ11
ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 24 ΑΓΟΡΙΑ: 12 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 12
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
|
Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
|
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ :
|
Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:
|
Ε. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ-– ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
|
ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)
|
Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:
Δημιουργία εγχειριδίου, παρουσίαση παραδοσιακών χορών σε τραγούδια για τα βότανα, συλλογή και έκθεση βοτάνων στο σχολείο, φύτευση στο σχολικό κήπο, σχολική εφημερίδα και σχολικό ραδιόφωνο
|
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
(20- 25 ΔΙΩΡΑ). Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος (διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος ΜΗΝΑΣ |
Αρωματικά φυτά – βότανα στην Ελλάδα από την αρχαιότητα ως σήμερα. Γνωριμία με τα βότανα. |
2ος ΜΗΝΑΣ | Ομαδοσυνεργατικά τα παιδιά αναζητούν και μελετούν βότανα, ιδιότητες και χρήσεις τους για τις ανθρώπινες ανάγκες. Εύρεση δημοτικών τραγουδιών με θέμα τα βότανα.
|
3ος ΜΗΝΑΣ | Μελέτη της σχέσης των Βοτάνων με τη φαρμακολογία, τις καλλιέργειες, το χρόνο, τον τόπο, την παράδοση. Παιγνιώδεις δραστηριότητες και εκμάθηση παραδοσιακών χορών με τα τραγούδια για τα βότανα. |
4ος ΜΗΝΑΣ | Συνεργασίες, επισκέψεις (Βιωματικά). |
5ος ΜΗΝΑΣ | Φύτευση σε γλάστρες, σχολικό κήπο, έκθεση, παρουσίαση παραδοσιακών χορών |