Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές
Ζάρρα-Φλούδα Μαρία, Σκέφτομαι … πιστεύω … νιώθω … φοβάμαι … θέλω … μπορώ … δεν ξέρω… ίσως να… (Προγράμματα συναισθηματικής και κοινωνικής υγείας)
Αθανασοπούλου Μαρία, Παίζω και μαθαίνω τη Γραμματική
Κωστούλας Αχιλλέας, Γκουρογιάννη Ιωάννα, Όμιλοι Αγγλικής Γλώσσας για μαθητές πρώιμης παιδικής ηλικίας: Μια μελέτη περίπτωσης
Ευθυμίου Σπυριδούλα, Βέργου Βασιλική, Εκπαιδευτικοί Όμιλοι: Πρώτες διαπιστώσεις
Μαντικού Σταματία, Καράμπελας Κωνσταντίνος, Καρβουνίδης Σαράντης, Λιάκου Βασιλική, Οικονομίδου Βασιλική, Οι Όμιλοι, ένας νέος θεσμός στην Ελληνική Εκπαίδευση: Αποτίμηση και προοπτικές
Πράμας Χρήστος, Γιαννογλούδη Ελένη, Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες με κατεύθυνση την καλλιέργεια γνώσεων και ικανοτήτων για τη ζωή
Δράκογλου Αναστασία, Κιννά Πασχαλίνα, Όμιλος Λογοτεχνίας
Ταξίδης Χρήστος, Η συμβολή της ιστορίας των μαθηματικών στη διδασκαλία και κατανόηση μαθηματικών εννοιών: Μια διδακτική πρόταση για τη θεσιακή αξία του αριθμού
Αντωνογιάννη Βασιλική, Το Ταξίδι του Παραμυθιού στον Χρόνο
Σωφρονιάδου Ελένη, Η διδασκαλία της Αγγλικής στην πρώιμη παιδική ηλικία: Διδακτικές πρακτικές στο 3ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Καϊκτσή Κατερίνα, Η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας μέσα από Λογοτεχνικά Κείμενα στο 3ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Ευόσμου