Safe Or Sorry (SOS)

Τίτλος  του Προγράμματος Αγωγής Υγείας

Safe Or Sorry (SOS)

 

Αργύρης Δρούγκας

ΠΕ70

Οδυσσέας Κνάβας

ΠΕ70

Αικατερίνη Καϊκτσή

ΠΕ06

Καλλιόπη Κωνσταντίνου

ΠΕ11

Αριθμός  μαθητών   που συμμετέχουν

Αγόρια

Κορίτσια

                               38                              

23

15

Προβλεπόμενη  έναρξη και  λήξη του Προγράμματος

Από……02/02/2014…………………….……….έως…31/05/2014………………………..…

 Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων: 8

 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

(1) Υποθέματα 
  • Στοματική και σωματική υγιεινή, φυσική άσκηση και υγιεινός τρόπος διαβίωσης (με κύρια έμφαση στην κατοικία)
  • Συναισθηματική ανάπτυξη και αυτοεκτίμηση/διαπροσωπικές σχέσεις/διαχείριση συναισθημάτων/

αντιμετώπιση περιστατικών bullying

  • Εξαρτησιογόνες ουσίες (καπνός)
  • Ιστορία και Υγιεινή (ιστορικές αναδρομές αναφορικά με της αντιλήψεις περί υγιεινής και εξωτερικής εμφάνισης)

 

(2) Ποιους παιδαγωγικούς στόχους θέτετε; 
  • Ικανότητα να έρχονται σε επαφή με τα συναισθήματα τους
  • Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσων
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων για αντιμετώπιση του θυμού, φόβου και του άγχους και γενικότερων καταστάσεων κρίσης
  • Αρνητική στάση απέναντι σε εξαρτησιογόνες ουσίες
  • Θα έχουν αντιληφθεί και θα έχουν υιοθετήσει την Υγιεινή, τη φυσική άσκηση και το γενικότερο υγιεινό τρόπο διαβίωσης σαν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας τους
  • Θα έχουν καταλάβει ότι η εξέλιξη του πολιτισμού ενός λαού είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένη με την αντίληψη που αυτός έχει υιοθετήσει για την προσωπική υγιεινή.
(3) Μεθοδολογία υλοποίησης Προγράμματος – Δραστηριότητες
  • Θεατρικό παιχνίδι/παιχνίδια ρόλων/παντομίμα
  • Ανάλυση τύπων και συναισθημάτων μέσα από ιστορίες
  • Τραγούδια
  • Αφίσες
  • Διαφημίσεις
(4) Προβλεπόμενη συνεργασία με άλλους φορείς ή πρόσωπα
  • Οργανισμός καπνίσματος
  • Λοιμωδών
  • Επαφή με ψυχολόγο
  • Κ.Ε.Λ.Π.Ν.Ο.
  • Νοσοκ. Ψυχιατρείο «Σταυρούπολης»
  • Κέντρα Πρόληψης

 

 (5) Διαδικασία εκτίμησης του Προγράμματος   βάσει των  στόχων  που τέθηκαν
Θα υπάρχει καταγραφή στάσεων και συμπεριφορών των παιδιών σε κάθε φάση του προγράμματος ώστε να είναι σε θέση οι εκπ/κοί να διαπιστώνουν την αλλαγή των παιδιών μέσα από την εξελικτική πορεία του προγράμματος. 

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευτικοί (σε συζήτηση με τους μαθητές) θα αξιολογήσουν τα αποτελέσματα, τι επιτεύχθηκε, τι παραλείψεις ενδεχομένως έγιναν, αλλά και τι θα ήθελαν οι μαθητές να μάθουν περισσότερο στο μέλλον. Τέλος, οι μαθητές θα μιλήσουν για το πως το πρόγραμμα θα τους επηρεάσει στη μελλοντική τους πορεία σα μονάδες αλλά και σαν μέλη ενός κοινωνικού συνόλου.

Παρουσίαση αποτελεσμάτων με θεατρικό παιχνίδι και μουσική στην ημέρα γονέων.