Εκπαιδευτικός: Δέσποινα Λυκουροπούλου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
A. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ
Περιβάλλον γειτονιάς (φυσικό-ανθρωπογενές)
Βιώσιμη γειτονιά.
Δράσεις για μια βιώσιμη γειτονιά
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; Τα παιδιά…
να ασκηθούν στην παρατήρηση
να συνεργάζονται
να σχεδιάζουν
να κρίνουν
να αποφασίζουν παρεμβάσεις και να τις υλοποιούν
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Εντοπισμός του χώρου
Παρατήρηση
Σύγκριση
Χαρτογράφηση
Παρέμβαση
Συνεργασία με Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου, ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού, Γραφείο Π.Ε.
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Σύνδεση με πεδία μαθημάτων που περιλαμβάνουν ενότητες για το περιβάλλον.
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος ΜΗΝΑΣ Εξερεύνηση της γειτονιάς
2ος ΜΗΝΑΣ Χάρτης της γειτονιάς
3ος ΜΗΝΑΣ Θετικά και αρνητικά σημεία της γειτονιάς.
4ος ΜΗΝΑΣ Συνεργασίες για παρεμβάσεις στο χώρο
5ος ΜΗΝΑΣ Παρεμβάσεις στο χώρο
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων: 3