Go Green e- Magazine

ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΕΔΙΟΥ/ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Τάξη: E

Εκπαιδευτικοί: Χρυσάνθη Λασκαρίδου ΠΕ06, Βασιλική Κασιακόγια ΠΕ06,

                            Αικατερίνη Καϊκτσή ΠΕ06, Νικόλαος Τσιαδήμος ΠΕ06.

 

ΘΕΜΑ: «Go Green e- Magazine»  etwinning

 

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: (στόχοι, μεθοδολογία, αξιολόγηση)

 

ΣΤΟΧΟΙ

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές τα περιβαλλοντικά προβλήματα της εποχής τους και σαν

               συνέπεια να αναπτύξουν μια θετική στάση απέναντι τους.

  • Να μάθουν πως τα περιβαλλοντικά θέματα μπορούν να συνδεθούν με την ιδέα του

       Εθελοντισμού.

•     Να επικοινωνήσουν οι μαθητές με άλλα παιδιά της ηλικίας τους.

•     Να αναπτύξουν δεξιότητες σχετικές με τη χρήση των υπολογιστών.

•     Να αναπτύξουν δεξιότητες σχετικές με τη χρήση της Αγγλικής Γλώσσας.

  • Να αναπτύξουν  τη βιωματική μάθηση.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Αρχικά οι μαθητές θα γνωρίσουν μερικά από τα περιβαλλοντικά προβλήματα που αφορούν το άμεσο περιβάλλον στο οποίο ζουν καθώς και την ευθύνη που φέρουν απέναντι σε αυτό. Θα κλιθούν να εξερευνήσουν τους ακόλουθους τομείς: πόσο πράσινο είναι το σπίτι/το σχολείο/η γειτονιά και η πόλη τους.  Θα έρθουν σε επαφή με όλους τους τομείς της ανακύκλωσης και πως αυτή μπορεί να συνδεθεί με την έννοια του Εθελοντισμού. Συγκεκριμένα, οι μαθητές θα συλλέξουν πλαστικά μπουκάλια τα οποία θα τα τοποθετούν σε κατάλληλους κάδους με κάποιο χρηματικό αντίτιμο. Τα χρήματα που θα μαζέψουν θα τα δωρίσουν στο Χαμόγελο του Παιδιού. Θα συλλέξουν πλαστικά καπάκια τα οποία και θα στείλουν στον σύλλογο παραπληγικών του Ν. Πέλλας. Ο σύλλογος τα δίνει σε εταιρία ανακύκλωσης η οποία με τη σειρά της τους προμηθεύει με αναπηρικά καροτσάκια. Τέλος θ κατασκευάσουν χειροτεχνίες με ανακυκλώσιμα υλικά.

Οι μαθητές θα γνωρίσουν τα ζώα που είναι υπό εξαφάνιση στην Ελλάδα καθώς και τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται για τη διάσωση τους. Θα επισκεφτούν κάποιον από αυτούς για να πληροφορηθούν για το ρόλο τους καθώς και το πώς μπορούν να δραστηριοποιηθούν οι ίδιοι.

Θα επισκεφτούν τοπικό υδροβιότοπο και θα κρατήσουν αρχείο παρατηρώντας την τοπική χλωρίδα και πανίδα. Θα δημιουργήσουν ένα poster με φωτογραφίες από τι δράσεις τους και τέλος ένα ηλεκτρονικό περιοδικό.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η αξιολόγηση θα γίνει μέσα από τη χρήση Ppt που θα δημιουργήσουν οι μαθητές όπου και θα εκθέσουν όλες της πληροφορίες που έχουν συλλέξει αλλά και τους προβληματισμούς τους πάνω σε περιβαλλοντικά θέματα, τη δημιουργία videos, την επικοινωνία τους μέσα από twin space, MP3 songs, και τελικά ενός e-magazine.