CLIL ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

 

Διδασκαλία της μουσικής στη γαλλική γλώσσα μέσω της μεθόδου clil/emile

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΡΑΣΗΣ/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Καινοτόμο

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΗΣ/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

 

Πρόκειται για μια εκπαιδευτική προσέγγιση με διττό στόχο κατά την οποία χρησιμοποιείται μια επιπλέον γλώσσα για τη μάθηση και τη διδασκαλία περιεχομένου και γλώσσας. (Coyle, Hood, Marsh, 2010). Το πρόγραμμα συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά κατά το οποίο οι μαθητές που έχουν επιλέξει τα γαλλικά σαν δεύτερη ξένη γλώσσα, διδάσκονται το μάθημα των εικαστικών στα γαλλικά.

 

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

Θεοδωρίδου Ευσταθία,  Γεωργία Μαρία Βαΐτση

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΓΟΡΙΑ/ΚΟΡΙΤΣΙΑ/ΤΑΞΗ:
Ε1  του τμήματος των γαλλικών 11 παιδιά

 

ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ/ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ ΚΤΛ:

Τμήμα γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας ΑΠΘ

 

ΣΤΟΧΟΙ:

Γενικοί στόχοι:

Ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων  στη γλώσσα στόχο (γαλλικά) και εκμάθηση του περιεχομένου των επιλεγμένων ενοτήτων του μαθήματος της μουσικής.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

 

Με τη  δημιουργία από το διδάσκοντα οπτικοακουστικού υλικού καθώς και φύλλων εργασίας οι μαθητές εισάγονται στα επιμέρους θέματα της μουσικής παιδείας και μέσα από δημιουργικά παιχνίδια και βιωματικές δράσεις, καλούνται να επικοινωνήσουν μέσω της μουσικής και να οικοδομήσουν μια δημιουργική σχέση με αυτή.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:

 

Αναμένεται να κατακτήσουν οι μαθητές τους στόχους που ορίστηκαν.

 

 

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ:

 

Οπτικοακουστικό υλικό με τις δημιουργικές δράσεις των παιδιών.