CLIL ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

 

Διδασκαλία των εικαστικών στη γαλλική γλώσσα μέσω της μεθόδου clil/emile

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΡΑΣΗΣ/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Καινοτόμο

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΗΣ/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

 

Πρόκειται για μια εκπαιδευτική προσέγγιση με διττό στόχο κατά την οποία χρησιμοποιείται μια επιπλέον γλώσσα για τη μάθηση και τη διδασκαλία περιεχομένου και γλώσσας. (Coyle, Hood, Marsh, 2010). Το πρόγραμμα συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά κατά το οποίο οι μαθητές που έχουν επιλέξει τα γαλλικά σαν δεύτερη ξένη γλώσσα, διδάσκονται το μάθημα των εικαστικών στα γαλλικά.

 

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

Θεοδωρίδου Ευσταθία

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΓΟΡΙΑ/ΚΟΡΙΤΣΙΑ/ΤΑΞΗ:
Στ1, Στ2 κ Στ3  τα τμήμα των γαλλικών 22 παιδιά

 

ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ/ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ ΚΤΛ:

Τμήμα γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας ΑΠΘ

 

ΣΤΟΧΟΙ:

Γενικοί στόχοι:

Ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων  στη γλώσσα στόχο (γαλλικά) και εκμάθηση του περιεχομένου των επιλεγμένων ενοτήτων του μαθήματος των εικαστικών

.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

 

Με τη  δημιουργία από το διδάσκοντα οπτικοακουστικού υλικού οι μαθητές εισάγονται στα επιμέρους θέματα της αισθητικής αγωγής και μέσα από δημιουργικά παιχνίδια και βιωματικές δράσεις, ενθαρρύνονται  να εμπνευστούν και να δημιουργήσουν δικά τους έργα.

 

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:

 

Αναμένεται να κατακτήσουν οι μαθητές τους στόχους που ορίστηκαν.

 

 

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ:

 

Εικαστικές δημιουργίες των παιδιών.