Εφαρμογές των νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων στα Π.Π.Σ.
Νικολαΐδου Σοφία, Η Δημιουργική Γραφή στο Σχολείο. Το παράδειγμα του Πρότυπου Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Αβραμίδου Κωνσταντίνα, Τοπική Ιστορία: Πώς Ένα Παραμελημένο Μάθημα γίνεται Πρόγραμμα Αριστείας και Καινοτομίας
Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα, Αξιολόγηση βάσει Φακέλου στο Μάθημα της Γλώσσας: Δυνατότητες και Περιορισμοί στο Πλαίσιο των Νέων Α.Π. στο Γυμνάσιο