Η ένταξη των Τ.Π.Ε. στη διδακτική διαδικασία Α/Θμιας Εκπ/σης

Η ένταξη των Τ.Π.Ε. στη διδακτική διαδικασία

 

Κνάβας Οδυσσέας, Σέρογλου Φανή, Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών μέσω μορφών ψηφιακής αφήγησης: Οι περιπτώσεις κατασκευής μαθητικής ταινίας και δημιουργίας διαδικτυακής πολυτροπικής αφίσας (glog)

Μάνη Φωτεινή, Δρογγίτης Αναστασίος, Οι Νέες Τεχνολογίες στο Ολιγοθέσιο Σχολείο

Καραγιώργου Ιωάννα, Χατζηγεωργιάδου Σοφία, Χάρτινα όνειρα: διαφοροποιημένη διδα­σκαλία μέσω πολυτροπικών κειμένων στο νηπιαγωγείο

Αναστασίου Αδάμος, Ανδρούτσου Δέσποινα, Γεωργάλας Παναγιώτης, Συνδυασμένη χρήση του Microsoft PowerPoint και εργαλείων του Web 2.0 στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας για την εξάσκηση του γραπτού λόγου

Νεοφώτιστος Βασίλειος, Κυριατζάκου Κωνσταντία, Δρούγκας Αργύριος, Μαθαίνοντας Ιστορία διαδραστικά

Πανούσης Κωνσταντίνος, Ανοιχτή Τάξη

Νταλαούτη Παρασκευή, Η προσέγγιση της Τοπικής Ιστορίας με ένα Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

Κούρτης Παρασκευάς, Παραδείγματα χρήσης Ν.Τ. στην εκπαιδευτική διαδικασία στο 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημ. Σχ. ΠΤΔΕ-ΑΠΘ κατά το σχολικό έτος 2011-2012

Καραγκιόζης Ιωάννης, Το Blog της Ε΄2 του Π.Π.Δ.Σχ. Σερρών

Κασκαμανίδης Ιωάννης, Μπλούχου Στεφανία, Η εκπαιδευτική διάσταση της ρομποτικής. Το παράδειγμα του EduRoboClub Florina